MMORPG - Metin2 - Knight Online - Cabal Online - Karahan Online - Silkroad
HOŞGELDİNİZ!

Misafirken Türkiyenin En prestijli MMO Forumundan %10 Oranında Faydalanabilirsiniz!

Kayıt Olmak İçin Tıklayın


Saygılarımla BeTe



 
AnasayfaForum KurallarıSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Ne Oluyor Yaa...!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
[OnuR]
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 163
Rep Gücü : 291

MesajKonu: Ne Oluyor Yaa...!   Paz Ara. 20, 2009 9:47 pm

S.a Arkadaşlar Eski Forumlarda Neredeyse Çoğu Kişi [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ydi Peki Şimdi Ne Oldu Şu Forumu Büyütüp Geliştirelim Diyoruz Destek Ama Hadi...!

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
CahoSLegionN
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 541
Rep Gücü : 883
Yer : inde dur lan!

MesajKonu: Geri: Ne Oluyor Yaa...!   Paz Ara. 20, 2009 10:01 pm

Aynen öyle emrahın kardeşi Kapatacağım galiba emrahın kardeşi

------------------------- KuLLanıcı İmzası -------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bilginnet.yetkinforum.com
[OnuR]
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 163
Rep Gücü : 291

MesajKonu: Geri: Ne Oluyor Yaa...!   Paz Ara. 20, 2009 10:04 pm

Olur Mu Mahmut Abi Ya Olsun İleri Taşırız Biz Bu Forumu Ben Karamsarlığa Düş Diye Değil Üyelere Uyarı Olarak Yazdım [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
CahoSLegionN
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 541
Rep Gücü : 883
Yer : inde dur lan!

MesajKonu: Geri: Ne Oluyor Yaa...!   Paz Ara. 20, 2009 10:05 pm

Karamsarlığa düşmemek elde değil ki..Örnek verirsek en eski foorumumuz metin2longjuyt.yetkin-forum.com da hiç bir içerik olmadığı halde en az 5 kişi online dank hayalet site gibi olduk

------------------------- KuLLanıcı İmzası -------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bilginnet.yetkinforum.com
[OnuR]
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 163
Rep Gücü : 291

MesajKonu: Geri: Ne Oluyor Yaa...!   Paz Ara. 20, 2009 10:09 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] O da Doğruda Ne Yapacan \

O zaman Daha Yeni Şeyler Üzerinde Çalışacaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Ne Oluyor Yaa...!   Ptsi Ara. 21, 2009 1:13 pm

Herşey Zamanla Şimdi Gidip Üyeleri Zorlami Getirticez Kendileri Gelir Elbet

Zaten Gelende İşini Halledip eyw çekiyo dahada girmiyo.. \

Birde eski forum adresi olarak girdiğimizde başka bir forum çıkıyor ondada yeni adresımız burası diye yönlendirme yapmışlar o yüzden online sayımız düşmüş olabilir.. ne bilim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
CahoSLegionN
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 541
Rep Gücü : 883
Yer : inde dur lan!

MesajKonu: Geri: Ne Oluyor Yaa...!   Ptsi Ara. 21, 2009 6:03 pm

Gerekli mail herkesin hesabındaki e-postasına gönderildi,fakat...

------------------------- KuLLanıcı İmzası -------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bilginnet.yetkinforum.com
 
Ne Oluyor Yaa...!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
MMORPG - Metin2 - Knight Online - Cabal Online - Karahan Online - Silkroad :: Maksat Muhabbet :: Her Telden-
Buraya geçin: